Paragony, zwroty i reklamacje

PARAGON / FAKTURA

Potwierdzenie dokonanego przez Państwa zamówienie przesyłamy drogą mailową.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami:

–  nie dołączamy paragonów do zamówień w zakresie sprzedaży wysyłkowej

 – fakturę wystawiamy na żądanie klienta

WYMIANA

Wymiana towaru odbywa się poprzez:

  1. ponowny zakup wybranego produktu
  2. opłaceniem złożonego zamówienia
  3. dokonanie zwrotu produktu (zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej)

ZWROT

ZASADY ZWROTU

Zwrot można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Można zwrócić całość lub część zamówienia. Towar musi być nieuszkodzony i nie nosić śladów użytkowania. 

WYGODNE ZWROTY

  1. Wejdź na stronę: wygodnezwroty.pl
  2. Znajdź STROJMISIE na liście sklepów i wypełnij formularz. 
  3. Wybierz kuriera, którym chcesz odesłać do nas paczkę.
  4. Zapakuj paczkę. DO PACZKI DOŁĄCZ WYPEŁNIONY FORMULARZ ZWROTU! Formularz pobierzesz tutaj. 
  5. Jeżeli używasz starego opakowania, usuń etykietę. 
  6. Umieść paczkę w skrytce lub przekaż paczkę kurierowy i zrobione! Kurier dostarczy do nas Twój zwrot. 

Koszt nadania paczki ze zwracanym towarem pokrywa kupujący.

ZWROTY WE WŁASNYM ZAKRESIE

Wyłącznie kurierem na adres firmowy podany poniżej. Nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru.

Adres firmowy:

STROJMISIE – budynek przychodni,

ul.Zagórska 83, 

42-680 Tarnowskie Góry

sklep.strojmisie@gmail.com

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 5-14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, na konto podane w formularzu, po uprzednim stwierdzeniu, że produkt nie był używany.
Środki zwracamy na polskie konto bankowe.

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Podstawą reklamacji jest dostarczenie do nas reklamowanego produktu – prosimy o kontakt mailowy celem ustalenia szczegółów: sklep.strojmisie@gmail.com
  2. Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki:
  • miejsce i datę sporządzenia reklamacji
  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • nazwa reklamowanego produktu
  • wskazanie przyczyna reklamacji
  • data zakupu oraz wystąpienia wady
  • nr konta bankowego
  • podpis
  1. Odesłanie produktu
    Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:

STROJMISIE – budynek przychodni,

ul.Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry