PARAGON / FAKTURA
Potwierdzenie dokonanego przez Państwa zamówienie przesyłamy drogą mailową.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami:
– nie dołączamy paragonów do zamówień w zakresie sprzedaży wysyłkowej
– fakturę wystawiamy na żądanie klienta
WYMIANA
Wymiana towaru odbywa się poprzez:
- ponowny zakup wybranego produktu
- opłaceniem złożonego zamówienia
- dokonanie zwrotu produktu (zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej)
ZWROT
ZASADY ZWROTU
Zwrot można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Można zwrócić całość lub część zamówienia. Towar musi być nieuszkodzony i nie nosić śladów użytkowania.
WYGODNE ZWROTY
- Wejdź na stronę: wygodnezwroty.pl
- Znajdź STROJMISIE na liście sklepów i wypełnij formularz.
- Wybierz kuriera, którym chcesz odesłać do nas paczkę.
- Zapakuj paczkę. DO PACZKI DOŁĄCZ WYPEŁNIONY FORMULARZ ZWROTU! Formularz pobierzesz tutaj.
- Jeżeli używasz starego opakowania, usuń etykietę.
- Umieść paczkę w skrytce lub przekaż paczkę kurierowy i zrobione! Kurier dostarczy do nas Twój zwrot.
Koszt nadania paczki ze zwracanym towarem pokrywa kupujący.
ZWROTY WE WŁASNYM ZAKRESIE
Wyłącznie kurierem na adres firmowy podany poniżej. Nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru.
Adres firmowy:
STROJMISIE – budynek przychodni,
ul.Zagórska 83,
42-680 Tarnowskie Góry
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 5-14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, w ten sam sposób jaki dokonano płatności za zamówienie, po uprzednim stwierdzeniu, że produkt nie był używany. Jeśli zamówienie opłacone było za pobraniem prosimy o podanie numeru konta, na który dokonany ma być zwrot. Środki zwracamy na polskie konto bankowe.
REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Podstawą reklamacji jest dostarczenie do nas reklamowanego produktu – prosimy o kontakt mailowy celem ustalenia szczegółów: sklep.strojmisie@gmail.com
- Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki:
- miejsce i datę sporządzenia reklamacji
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- nr telefonu
- nazwa reklamowanego produktu
- wskazanie przyczyna reklamacji
- data zakupu oraz wystąpienia wady
- nr konta bankowego
- podpis
- Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:
STROJMISIE – budynek przychodni,
ul.Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry