Paragony, zwroty i reklamacje
PARAGON / FAKTURA
Potwierdzenie dokonanego przez Państwa zamówienie przesyłamy drogą mailową.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami:
– nie dołączamy paragonów do zamówień w zakresie sprzedaży wysyłkowej
– fakturę wystawiamy na żądanie klienta
WYMIANA
Wymiana towaru odbywa się poprzez:
- ponowny zakup wybranego produktu
- opłaceniem złożonego zamówienia
- dokonanie zwrotu produktu (zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej)
ZWROT
ZASADY ZWROTU
Zwrot można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Można zwrócić całość lub część zamówienia. Towar musi być nieuszkodzony i nie nosić śladów użytkowania.
SZYBKI ZWROT W PACZKOMACIE
- Wejdź na stronę: szybkiezwroty.pl
- Znajdź STROJMISIE na liście sklepów i wypełnij formularz.
- Poczekaj na potwierdzenie i kod, otrzymasz je mailowo i SMS’em. Dotrą do Ciebie następnego dnia roboczego.
- W tym czasie zapakuj paczkę. DO PACZKI DOŁĄCZ WYPEŁNIONY FORMULARZ ZWROTU! Formularz pobierzesz tutaj.
- Jeżeli używasz starego opakowania, usuń etykietę. Otrzymany kod umieść na paczce. Możesz napisać go ręcznie.
- Przesyłkę nadaj w paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę” i podaj otrzymany kod.
- Umieść paczkę w skrytce i zrobione! Kurier dostarczy do nas Twój zwrot.
Koszt nadania paczki ze zwracanym towarem pokrywa kupujący.
Nadanie opcją Szybkiego Zwrotu kosztuje 14,99 PLN, kwota zostanie odtrącona od należnego zwrotu za zamówienie.
ZWROTY WE WŁASNYM ZAKRESIE
Wyłącznie kurierem na adres firmowy podany poniżej. Nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru.
Adres firmowy:
STROJMISIE – budynek przychodni,
ul.Zagórska 83,
42-680 Tarnowskie Góry
sklep.strojmisie@gmail.com
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 5-14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, na konto podane w formularzu, po uprzednim stwierdzeniu, że produkt nie był używany.
Środki zwracamy na polskie konto bankowe.
REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Podstawą reklamacji jest dostarczenie do nas reklamowanego produktu – prosimy o kontakt mailowy celem ustalenia szczegółów: strojmisie@gmial.com
- Prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki:
- miejsce i datę sporządzenia reklamacji
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- nr telefonu
- nazwa reklamowanego produktu
- wskazanie przyczyna reklamacji
- data zakupu oraz wystąpienia wady
- nr konta bankowego
- podpis
- Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu ze wszystkimi jego akcesoriami na adres:
STROJMISIE – budynek przychodni,
ul.Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry