REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – dla umów zawartych od dnia 1.01.2023 r.
WWW.STROJMISIE.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep www.strojmisie.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.strojmisie.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.strojmisie.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.strojmisie.pl
USŁUGAELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.strojmisie.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
FORMULARZREJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.strojmisie.pl umożliwiający utworzenie Konta.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
FORMULARZZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.strojmisie.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedawcy dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – ECO LABEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000544084, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry, NIP: 6452542085, REGON: 360809211, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep.strojmisie@gmail.com, numer telefonu: +48 577 430 406.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Obraz Produktu przedstawiony na stronach Sklepu jest wizualizacją jego rzeczywistego wyglądu i ma charakter jedynie informacyjny.
UMOWASPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Sklep www.strojmisie.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe (niezależnie od tego czy stanowią element gotowej kolekcji czy są szyte na indywidualne zamówienie Klienta), zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Produktów. Obok informacji o obniżce Produktu, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.strojmisie.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
W celu złożenia Zamówienia Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 10 do 17 w dni robocze.
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
Istotne właściwości Produktów udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu.
Produkty oferowane w Sklepie są wytwarzane ręcznie, dlatego pomiędzy poszczególnymi egzemplarzami mogą występować nieznaczne różnice. Detale takie jak sznurki, napy, metki itd. mogą się różnić od przedstawionych na zdjęciu ze względu na np. zmianę dostawcy danego elementu. Sprzedawca na bieżąco pracuje i udoskonala swoją ofertę dlatego zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian kroju oferowanych ubranek bez konieczności informowania o tym Klienta.
Sprzedawca na bieżąco pracuje i udoskonala swoją ofertę, dlatego zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian kroju oferowanych ubranek.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami zgodnie z § 3 pkt 7 oraz 9 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera numer Zamówienia oraz potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży jest potwierdzana dowodem zakupu, który stanowi wiadomość e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu.
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy (tylko po wcześniejszym kontakcie mailowym),
płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (PayNow),
płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw. pobraniem
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 61 1140 2004 0000 3902 8141 9492 (mBank S.A.) ECO LABEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry, NIP: 6452542085. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich oraz zagranicznych banków.
Usługa paynow.pl świadczona jest przez mBank S.A. ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 169 468 160,00 zł, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności, o którym mowa w pkt 1.1 oraz 1.2, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności, o którym mowa w pkt 1.3, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży przy odbiorze przesyłki.
W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
czas kompletowania Produktów wynosi do 3 dni roboczych od momentu:
zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy
albo pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności
lub przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem,
dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Rzeczpospolitej Polski (chyba, że strony Umowy Sprzedaży postanowią inaczej) za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Produkt nadawany jest pod adres wskazany w Formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony Formularz Zamówienia uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
Sprzedawca wyłącza rękojmie w stosunku do Przedsiębiorców,
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy, zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: strojmisie@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry,
w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania,
w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową),
w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu Sprzedawca odpowiednio:
pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10,
w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry (budynek przychodni).
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu od Konsumenta.
Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu może odstąpić od umowy, liczy się:
dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu (lub wskazana przez nich osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie,
dla umowy, która obejmuje wiele Produktów które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części,
dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu Produktu przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu w wypadku Umowy Sprzedaży:
w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości,
w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§ 10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera ze Sprzedawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
niedozwolonych postanowień umownych,
odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Produktu z umową,
prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
zasad dotyczących umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
§ 11
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
posiadanie Konta w Sklepie,
Newsletter,
wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 12
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na posiadaniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego Formularza Rejestracji,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 13
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: strojmisie@gmail.com
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 14
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta, Newsletter),
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: strojmisie@gmail.com lub poprzez usunięcie Konta,
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 15
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.strojmisie.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku)są własnością ECO LABEL SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000544084, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry, NIP: 6452542085, REGON: 360809211. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.strojmisie.pl bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.strojmisie.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.strojmisie.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.strojmisie.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w § 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO STROJMISIE – obowiązujący do dnia 31.12.2022 r.
Kontakt ze Sprzedawcą i sposób porozumiewania się:
telefonicznie; numer telefonu: +48 577 430 406 (w Dni Robocze od godz. 9.00 do godz. 16.00);
mailowo; adres poczty elektronicznej: strojmisie@gmail.com (w Dni Robocze od godz. 9.00 do godz. 16.00);
listownie; adres miejscowy do doręczeń: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry.
DEFINICJE
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas, w którym Zamówienie jest kompletowane przez Sprzedawcę, a następnie wydawane przewoźnikowi; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy (czasu między wydaniem Zamówienia przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi); Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
DNI ROBOCZE – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ
ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie
warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
KLIENT
– podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na
warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie
Internetowym oraz na rzecz, którego świadczone są usługi drogą
elektroniczną;
KONSUMENT
– osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
KONTO
– usługa świadczona drogą elektroniczną; dedykowany Klientowi,
modyfikowalny element Sklepu, tworzony po dokonaniu przez Klienta
Rejestracji; oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym
przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.;
KOSZYK
– usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący
integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient zatwierdza
przedmiot i warunki Zamówienia tj. rodzaj i ilość Towarów, dane do
dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności;
NEWSLETTER
– Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona
przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która
umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne
otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji
newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i
promocjach w Sklepie Internetowym.
SKLEP INTERNETOWY (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.strojmisie.eu, z wykorzystaniem, którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary oraz towary szyte na indywidualne zamówienie;
SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Eco Label sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-680) przy ulicy Zagórskiej 83, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000544084, NIP: 6452542085, REGON: 360809211, kapitał zakładowy w wysokości 78.000,00 zł. adres poczty elektronicznej: strojmisie@gmail.com, numer telefonu: +48 577 430 406
TOWAR – produkty dostępne w Sklepie Internetowym, mogące stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne właściwości Towarów udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu; obraz Towaru przedstawiony na stronach Sklepu jest wizualizacją jego rzeczywistego wyglądu i ma charakter jedynie informacyjny. Towary oferowane w sklepie strojmisie.eu są wytwarzane ręcznie, dlatego poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie; Detale takie jak sznurki, napy, metki itd. mogą się różnić od przedstawionych na zdjęciu ze względu na np. zmianę dostawcy danego elementu. Sprzedawca na bieżąco pracuje i udoskonala swoją ofertę dlatego zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian kroju oferowanych ubranek bez konieczności informowania o tym Klienta. Oferowane towary są nowe – niezależnie od tego czy stanowią element gotowej kolekcji czy są szyte na indywidualne zamówienie Klienta.
UMOWA
SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień
niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem
systemu sprzedażowego Sklepu;
USŁUGOBIORCA
– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub
zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
USTAWA
O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi
zmianami).
ZAMÓWIENIE
– oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków, dokonywane przy
wykorzystaniu Koszyka.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w
szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania,
zakładania i prowadzenia Konta, dokonywania płatności, realizacji
dostawy, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki
Klienta oraz Sprzedawcy.
Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
Za
pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów.
Sklep udostępnia również każdemu Klientowi bezpłatne usługi świadczone
drogą elektroniczną całodobowo przez wszystkie dni w roku. Usługami tymi
są: formularz Zamówienia, formularz Rejestracji i logowania, Konto i
Koszyk.
W
celu korzystania ze Sklepu Internetowego po stronie Klienta muszą
zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z
dostępem do sieci Internet, dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub
Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej,
Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; zalecana minimalna
rozdzielczość ekranu: 1024×768; włączenie w przeglądarce internetowej
możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
Klienta
obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz
korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub
uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
Sprzedawca
zapewnia ochronę przekazu elektronicznego oraz treści cyfrowych poprzez
stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich
zabezpieczenia, w szczególności danych przed ich pozyskaniem przez osoby
nieupoważnione, w tym poprzez szyfrowanie SSL, hasła dostępu czy
programy antywirusowe i przeciwko niechcianemu oprogramowaniu.
Jednocześnie Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i
usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem
się do systemu teleinformatycznego i urządzenia Klienta szkodliwego
oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta
przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient
powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z
wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację
Klienta w sieci Internet.
Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
REJESTRACJA, KONTO I NEWSLETTER
Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę
wypełnieniu Formularza Rejestracji,
kliknięciu pola „Załóż konto” oraz
potwierdzeniu
chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający
przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej.
W
Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę
następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres
(ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres
poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku
Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie
nazwy firmy oraz numeru NIP.
Klient
może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie, poprzez
wysłanie takiego oświadczenia woli Sprzedawcy. Wypowiedzenie jest
skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Sprzedawcę. Sprzedawca może
wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia,
jeżeli Klient narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie
obowiązujące przepisy prawa.
W
procesie Rejestracji, Klient podaje hasło, poprzez które następnie
uzyskuje dostęp do Konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może
udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.
Newsletter
– korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce
„Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty
elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i
kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się
również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie
zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje
zapisany na Newsletter.
Usługa
Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas
nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania
przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera)
ZAMÓWIENIE
Informacje
zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do
składania ofert przez Klientów.
Zamówienia
można składać całodobowo, przez wszystkie dni w roku, z zastrzeżeniem,
że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze w godzinach od 10 do 17.
Składać Zamówienia mogą Klienci, którzy:
mają status zarejestrowanego użytkownika Sklepu Internetowego;
nie mają statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu Internetowego.
Klient nieposiadający zarejestrowanego Konta, dokonuje Zamówienia z pominięciem procedury Rejestracji i logowania.
Korzystanie
z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch
kolejnych kroków –
po wypełnieniu Formularza Zamówienia i
kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup”
W
Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy,
adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych
dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i
sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów
niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz
numeru NIP.
Usługa
Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia
za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania
składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Klient
sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka.
Skuteczne dodanie powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik
Towarów na liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować.
Po
potwierdzeniu wyboru Towarów, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia
formę przesyłki Zamówienia, formę płatności oraz adres i dane do
wysyłki. Po skompletowaniu Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz
przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie przycisku „Kup teraz.
Każdorazowo,
przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest
podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. suma całkowita i
informacje szczegółowe Zamówienia.
W
procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Kup
teraz” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w
Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po
tym momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować
błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Towarem
poprzez bezpośredni, niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.
Składając
Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Zawarcie Umowy Sprzedaży
następuje poprzez przyjęcie ww. oferty przez Sprzedawcę, w momencie
otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do
realizacji przez Sprzedawcę.
Utrwalanie,
zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy następuje za
pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu i wysyłana jest na adres
e-mail Klienta. Klientowi, który złożył Zamówienie zostanie przekazany
cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy wraz z jej treścią.
CENY, SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
Ceny podane na stronach Sklepu zawierają wszystkie cła i podatki, wyrażone są w złotych polskich, nie zawierają kosztów przesyłki oraz podatku VAT, sprzedawca zwolniony jest z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 7, 37-41 ustawy o VAT. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi. Cena wiążąca wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Płatności elektroniczne, a także płatności za pośrednictwem kodu blik realizowane są za pośrednictwem serwisu paynow.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej paynow.pl
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi, a także w formie blik przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu paynow.pl.
Usługa paynow.pl świadczona jest przez mBank S.A. ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 169 468 160,00 zł, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
Termin płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
DOSTAWA
Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polski, chyba że strony Umowy Sprzedaży postanowią inaczej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
Przesyłka kurierska,
przesyłka kurierska pobraniowa.
Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
Czas dostarczenia Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polski trwa do 6 (sześciu) Dni Roboczych, liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia przez Sprzedawcę (zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia).
Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klientowi z chwilą jej mu wydania.
REKLAMACJE
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Rękojmia przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.
Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym, (czyli wskazaniem osoby składającej reklamację, żądaniem załatwienia reklamacji oraz wskazaniem wady Towaru).
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta.
O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres podany przez Klienta w reklamacji.
Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi można składać również na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: strojmisie@gmail.com
ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia rzeczy przez Konsumenta w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu oraz dołączanego do Zamówienia. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Prawo odstąpienia od umowy, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.
Zwrot jest wykonywany wyłącznie na konto polskie. W przypadku płatności z konta zagranicznego, zwrot będzie w formie karty podarunkowej.
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientom niebędącym Konsumentami.
Produkty połączone w zestawy (np. mystery box) są kompletami i nie podlegają oddzielnej sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy należy dokonać zwrotu wszystkich produktów połączonych w zestaw.
POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Niniejsza
polityka prywatności i plików cookies opisuje zasady postępowania z
danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików cookies i innych
technologii w ramach sklepu internetowego strojmisie.pl.
Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Eco Label sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-680) przy ulicy Zagórskiej 83, KRS: 0000544084, NIP: 6452542085, REGON: 360809211 która jest Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
realizacji przepisów prawa,
założenia Konta, realizacji Zamówienia, świadczenia usług drogą elektroniczną, rozpatrywania składanych reklamacji oraz innych czynności wskazanych w Regulaminie,
działań promocyjnych i handlowych Sprzedawcy.
W trakcie rejestracji w sklepie internetowym www.strojmisie.eu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodne z ww. ustawą
Za pośrednictwem strony możesz zapisać się do newslettera zawierającego informacje o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z moją aktywnością w Internecie. W celu przesyłania newslettera, przetwarzane są Twoje dane osobowe w zakresie imienia i adresu e-mail. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku newslettera jest Twoja zgoda wyrażona poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa przy zapisywaniu się do newslettera. Taką zgodę możesz w każdej chwili wycofać, rezygnując z otrzymywania newslettera. Dane przetwarzane są przez czas funkcjonowania newslettera, chyba, że zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, co spowoduje usunięcie danych z bazy.
Przetwarzanie danych osobowych Klientów może dotyczyć imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, adres zamieszkania, numeru telefonu, adres IP komputera.
Klient ma prawo do informacji czy i w jakim zakresie jego dane osobowe są przetwarzane.
Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora:
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione:
odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) przez przetwarzanie danych osobowych rozumie się wszystkie operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych osobowych, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach informatycznych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.
Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym według niniejszego Regulaminu, może nastąpić wyłącznie za wcześniej wyrażoną zgodą Klienta, którego dane dotyczą.
Klientom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jego dotyczą, zawartych w zbiorach danych, a zwłaszcza prawo do:
dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
żądania czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane,
sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
Powyższe uprawnienia można realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się pod adresem strojmisie@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry;
Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa: ustawie z dnia 29.6.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.), ustawie z dnia 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.), rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.4.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Klienta.
Serwis internetowy może przechowywać zapytania http w związku, z czym w plikach logów serwera mogą być zapisane niektóre informacje, w tym adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie, nazwa stacji Klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http, o ile jest możliwe, data i czas systemowy rejestracji w serwisie i nadejścia zapytania, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Klienta, jeżeli Klienta wszedł przez linka, informacje o przeglądarce Klienta, informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
Logi mogą być gromadzone, jako materiał dla prawidłowego administrowania serwisem. Dostęp do informacji mają tylko osoby uprawnione do administrowania systemem informatycznym.
ZMIANA REGULAMINU
Sprzedawca
może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych lub
technicznych dotyczących funkcjonowania Sklepu np. zmiany sposobów
płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
Zarejestrowani
Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości
e-mail, wysłanej na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie
Regulaminu w nowym brzmieniu. Niezarejestrowani Klienci zostaną o tym
powiadomieniu w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez
14 (czternaście) przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W tym
czasie, Klient ponownie musi zaakceptować lub odmówić akceptacji
Regulaminu.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia
18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów
Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi
konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014
r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Każdy
Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy
drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym
poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że
Regulamin stanowi inaczej.
Zobowiązania
Klienta wynikające z Umowy spełnione są w momencie uiszczenia
należności za Towar i dostarczenie oraz odbioru Towaru, dokonanych
zgodnie z Zamówieniem.
Wszelkie
materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki
towarowe oraz inne, dostępne w Sklepie stanowią przedmiot praw
wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i
praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w
Sklepie w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy.
W
sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają
przepisy prawa powszechnego, w szczególności ustawy z dnia 23.4.1964 r. –
Kodeks cywilny, ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania
cywilnego i ustawy z dnia 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta.
W
zakresie umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi
Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku
umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych
strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.
W
razie sporu ze Sprzedawcą, Klient uprawniony jest do zwrócenia się do
stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy
Sprzedaży. Konsument może zwrócić się również o mediację lub
rozstrzygnięcie do innego sądu polubownego (skorzystać z alternatywnych
metod rozstrzygania sporów tzw. ADR). W tym celu należy dostarczyć do
Sprzedawcy, w zależności od woli Konsumenta, wniosek o mediację lub
wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Jeżeli spór
dotyczy wady Towaru, należy mieć na uwadze, iż skorzystanie z pomocy
sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej możliwe jest
po zakończeniu procesu reklamacyjnego u Sprzedawcy. Szczegółowe
informacje dotyczące dostępu do tych procedur dostępne są u organów je
prowadzących, w tym na stronach internetowych, które one prowadzą. W
pozostałych przypadkach, określając właściwość miejscową sądu kierować
się należy regułami określonymi w ustawie z dnia 17 listopada 1964 r.
Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz.
101 z późn. zm.). Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który
nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze
względu na siedzibę Sprzedawcy.
Data wejścia w życie Regulaminu: 02 lipiec 2021
ZAŁĄCZNIK
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
ECO LABEL SP. Z O. O.
Zagórska 83
42-680 Tarnowskie Góry
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY*
Ja, niżej podpisana/y _____________________________________ [imię i nazwisko konsumenta],niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Towarów:
nr konta bankowego ________________________________________________
Data
Podpis konsumenta
*formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy
REGULAMINY PROMOCJI SEZONOWYCH I OKAZJONALNYCH
REGULAMIN PROMOCJI rabat do 30% : Warunki zakupu w ramach akcji TYDZIEŃ PEŁEN MIŁOŚCI
czas trwania: 25.05.2024-02.06.2024
W ramach akcji klient może dokonać zakupu z dodatkową zniżką dochodzącą do 30% wartości koszyka. Wysokość udzielonego klientowi rabatu jest zależna od wartości zakupionych i niezwróconych produktów. Klient może skorzystać kodów rabatowych przedstawionych poniżej:
kod: m10 rabat 10% dla zakupów powyżej 200 zł
kod: m15 rabat 15% dla zakupów powyżej 300 zł
kod: m20 rabat 20% dla zakupów powyżej 400 zł
kod: m25 rabat 25% dla zakupów powyżej 500 zł
kod: m30 rabat 30% dla zakupów powyżej 600 zł
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przeliczenia rabatu zgodnie z wartością dokonanego i niezwróconego zakupu. W przypadku zwrotu wartość zostanie przeliczona zgodnie z wysokością rabatu przypadające na wartość koszyka po zwrocie.
Kategoria KOBIETA jest wykluczona z promocji tydzień pełen miłości.